Reklamačný poriadok
Záručná lehota je 24 mesiacov a začína plynúť v deň odovzdania tovaru kupujúcemu. Vady tovaru a nároky z toho vyplývajúce musia byť uplatnené kupujúcim do konca záručnej lehoty. Uplynutím záručnej lehoty zaniká právo na uplatnenie reklamácie v celom rozsahu.
Reklamácie si spotrebiteľ uplatňuje u predávajúceho, u ktorého bol tovar kúpený.
O postupe pri reklamovaní tovaru sa informujte na telefónnom čísle 0905 915 810.
Pri zasielaní reklamácie treba priložiť:
- daňový doklad (faktúru alebo blok z registračnej pokladne)
- záručný list (ak bol k tovaru priložený)
- dôvod reklamácie, popis vady, kontaktné údaje
- Kupujúci je povinný čo najpresnejšie opísať chybu, pre ktorú tovar reklamuje.
- Za chybu tovaru nemožno pokladať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej lehoty v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim, či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.
- Reklamácia, ktorá je oprávnená, je bezplatná.
- Náklady na dodanie reklamovaného tovaru predávajúcemu uhrádza kupujúci.
- Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
- O vybavení reklamácie zašle predávajúci kupujúcemu písomný doklad, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ktorý mu bude zaslaný na e-mailovú adresu.
V Preseľanoch dňa 22. 2. 2018